Lever livet.

Hejsan hoppsan..

Tiden flyter pa och det ar snart bara en vecka kvar av semestern..

Idag borjade det med bra vader men sedan blev det gratt och regnigt. Dock ar det fortfarande varmt!

Bade David och jag borjar bli bruna, men vi satsar pa nagra nyanser till. :)

Va har hyrt bil infor helgen och ska aka runt ostra delen av Kreta och kolla in lite olika saker, ska tydligen finnas en helt otrolig palmstrand pa udden som vi inte far missa. Sedan har vi inga direkta planer. In till Heraklion nagon dag bara.

Men nu ar snart min internettid slut sa hinner inte skriva mer! PUSSEN.


Kommentarer
Postat av: jossan

Verkar som ni har det underbart! Skynda dig hem till oss=)

jag har utmanat dig, kolla min blogg;-)

2011-05-28 @ 01:33:48
URL: http://shasly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0