Mission failed.

Hej!

Jag har gjort typ inget alls idag. Tvättat två maskiner tvätt och varit uppe och handlat. That's all.

Orkade inte åka hem till farmor då jag har varit galet trött hela dagen.. Sov dåligt i natt med, fattar inte vad problemet är. Är stört lättväckt och har väldigt svårt för att somna om sen. Men det löser sig väl.

David sitter bredvid mig och spelar Guitar Hero. Han är bättre på det än vad jag är, han missar typ bara noter när han försöker sjunga med.. x) Killar och två saker samtidigt ni vet. ;)

Min röst är fortfarande i princip borta, kommer fram lite då och då så det låter som om jag är en kille i målbrottet eller något! Men det har väl sin charm. Får se hur det går på jobbet i morgon bara, börjar visserligen fem så har jag tur har rösten kommit tillbaka till dess! I annat fall får jag sitta där och se dum ut. Problem solved..

Nä. Ska snart plocka fram en påse chips och sedan kolla på när Saade går vidare till finalen på lördag! Yeah.

Peace out. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0