När inte haspen är på.

Hejsan!

Det är inte allt för mycket som hänt sedan sist jag skrev något. Var inne i stan med Michal igår, fick fikat och shoppat så jag var nöjd och belåten. Senare på kvällen kom Jonas på besök och vi spelade lite Rockband och käkade lite kanelbullar! Mumsigt.

Idag har det än så länge varit väldigt lugnt. Jobb mellan halv tolv och sex, alltså inte direkt ett mördarpass.. Hade väldigt skoj och jag arbetar verkligen med awesome människor. Många snälla kunder för den delen med. Fick en massa komplimanger idag så humöret är på topp! ^^

Vet inte om David kommer ner senare, men det tror jag han gör. Får se hur mycket klockan hinner bli bara.

Nu är det bara två veckor kvar till vi faktiskt befinner och på Kreta och (förhoppningsvis) i solen. Längtar något stört mycket. Är trött på vädret i Göteborg som inte kan bestämma sig för om det ska vara vår eller vinter.

Ska snart fixa i ordning något att käka, sedan försöka välja ut en film David och jag kan kolla på senare.

Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0