Roadtrip.

Hej!

Jag har antligen lyckats branna mig lite! Solen har varit lite franvarande i nagra dagar sa var skont att riktigt pressa pa stranden idag. Vi akte pa en ordentlig roadtrip och sov pa annat hotell igar, litet men valdigt mysigt.

Just nu ar jag (jag misstanker David med) helt slut och det kommer bli sjukt skont att sova i natt.

Snart aker man hem med.. Inte lika roligt men man saknar (nastan) allt dar hemma lite. Kommer bli svart att komma in i rutinerna de forsat dagarna skulle jag tro, men sen ar val allt som vanligt igen. :(

Na, internettiden ar snart slut sa ska inte skriva mer. Kommer sakert en uppdatering nar man flyr fran solen (eller regnet) nasta gang. Puss sa lange! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0