Up and away.

Hej!

Det har verkligen varit fullt upp den här helgen, på ett bra sätt. I fredags kväll var jag ju som sagt ute med några arbetskamrater och igår gick vi ut igen.

(En bild från kinaresturangen vi åt på och två från när vi satt på Chili och tjötade lite)

Först var jag och såg på Thor med David, sedan bar det av till en hemmafest för att möta upp Britta och Josse. Görmysigt bara det. Efteråt stack vi till Sense som ligger vid Kompassen riktigt mysigt ställe, men med lite för hög musik kanske. Bartendern var i alla fall grym på att blanda drinkar. Vilket är det som räknas! ;)

(Josse, jag och Britta på Sense)

Men nog om det. Ska börja jobba fyra idag och slutar stängning. Ett ganska gött pass som nog kommer gå ganska fort. Har förhoppningsvis roliga människor att snacka lite med.

Tror det är dags att gå upp och äta frukost med. Får bli salladen jag gjorde i går efter jobbet! Blev gööörgod. Åh, nu blev jag hungrig på riktigt.. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0