Making plans..

Hejsan.

Har inte skrivit så mycket det senaste och kommer förmodligen fortsätta så under de två veckor David och jag är i Grekland!

Händer liksom inte allt för mycket som man kan skriva om utan att tråka ut dem som läser.. Men det kommer bli massa inlägg sen till sommaren för då har jag planer på att göra en massa skoj.

Saker som man ska hinna med innan solen försvinner i ett halvår igen:
  • Ha sexparty med tjejerna från jobbet!
  • Grilla en massa och hela tiden typ.
  • Bada och bada lite till.
  • Försöka sola och bevara brunheten man förhoppningsvis får i Grekland.
  • Spela brännboll! Sjukt sugen på det.
  • Kanske åka någon roadtripp om man får någon rolig med sig!
  • Ta med Michal och åka och shoppa på Freeport.
  • Samt äta en sjukt massa glass!
Känns som om att man borde lyckas med allt detta, dock kommer man jobba hela sommaren med. Vet visserligen inte hur många tider jag faktiskt kommer att få, men alting ordnar sig. Ingen idé att inte göra lite planer ändå.
Nu ska jag borsta tänderna och städa undan lite på rummet och efter det väntar jobb i sex timmar. Och om cirka 14 timmar hämtar Elias upp mig och David och det bär av mot Landvetter. Nu börjar man bli pepp alltså!

Ha det gött. Kanske kommer en update någon gång i natt för jag insåg att det inte var lönt att gå och lägga sig när man kommer hem från jobbet. PUSS.

Kommentarer
Postat av: Elias

Freeport suger, var där förra veckan, Dom har ju i princip ingenting som man faktiskt är intresserad av. Och speciellt billigt är ju inte det lilla man faktiskt vill ha ._.

2011-05-18 @ 14:46:57
Postat av: Cicci

Michal vill åka ändå :)

Kan bli trevligt att sitta på tåg och fika typ ^^

2011-05-18 @ 23:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0