Utmaning i Grekland.. ^^

EN UTMANING FRÅN Josse

LISTA/UTMANING

Matvanor:

Bästa maträtt? Potatisplattar med Bacon.
Bästa efterrätt? Riktigt god glass med massa frukt till.
Bästa dryck? Hallonsaft!
Hatdryck och maträtt? Ouzo och Raki... Har ingen hatratt.
Bästa alkoholdryck? Strawberry daiquiri.
Använder du smör på smörgåsen? Jawohl.
Smågodis eller färdiga påsar? Smagodis!
Bästa soppan? Korvsoppa.
Favoritglass? Choklad, jordgubb, knack.. Lite blandade.

Shoppingvanor:
Hur mycket shoppar du för varje månad? Olika, ganska mycket sedan jag borjade jobba (a)
Har du mer skor än kläder? Nej, inte an.
Favoritplagg? Vet inte, jogging?
Favoritfärg på kläder? Blandat.. Beror pa tillfallet.
Favoritfrisyr: Langt :D
Bästa mönster? Prickigt ^^
Bästa accessoar? Armband :)
Underkläder? Bekvamt men snyggt.
Hatplagg? Ingen aning.

Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du? Jobbar.
Vad vill du bli? RIK! Haha, na, vet inte an :)
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Japp, awesome arbetskamrater!
Är lönen viktigast? Nej, men viktig.

Lite allt möjligt:
Har du barn? Nein.
Är otrohet okej? Nej. Inte under nagra omstandigheter.
Älskar du någon? Flera. Familj, vanner och min pojkvan :)
Betyder familjen mycket för dig? Ja.
Vart åker du helst på semester? Till soliga stallen, utan tvekan!
Bästa klimatet? Sol, varmt med ljummen vind.
Hemmafest eller krogen? Hemmafest brukar bli roligare. Men both!

Da var jag klar med utmaningen. Skickar den vidare till Ellinor, Josse (syrran), Amanda och Fia!

Kommentarer
Postat av: Ellie

Sen när är jag Ellinor? Hmmmm!

2011-05-31 @ 19:38:48
URL: http://ellinorwennberg.blogg.se/
Postat av: Cicci

Haha jag vet inte! :O

Fel det ser ut nu när jag ser det igen x)

2011-06-03 @ 02:29:26
Postat av: Ellie

Min tanke också! Inte läge att byta nu! :)

2011-06-03 @ 09:37:15
URL: http://ellinorwennberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0