You're so dumb.

Hejsan hoppsan.

Ska om drygt trekvart bege mig till jobbet för ett tufft pass på hela fem timmar.. Lite rädd för att jag ska slita ut mig!

Skämt åsido. Är ganska gött med ett kort pass även om jag inte hade haft något emot att lägga till en timme eller fem. Efter jobbet ska jag och Britta käka middag någonstans.. Längre än så är inte planerat och jag vet inte om någon annan ska med också?! :)

Senare i kväll har jag planer på att våldsgästa David, får se hur mycket klockan blir så jag inte blir för sen. Stackarn har ju faktiskt ett lite segare schema än vad jag har.

Min röst kommer och går lite som den vill och jag hoppas den bestämmer sig för att stanna snart. Sjukt segt att låta som en lite pojke i målbrottet. Men det har väl sin charm..

Nä. Göra sig klar och spela lite tv-spel kanske? Kanske skriver något ikväll. Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0