I won't say goodbye anymore.

Hellu!

Nu har man varit tillbaka i verkligheten i några dagar och det känns helt okej. Klart man saknar värmen i Egypten, men hemma har sina fördelar med!

Har haft en grymt skön vecka med Britta och det är definitivt inte sista resan vi gör tillsammans. En bättre resepartner finns liksom inte!


Jag hade oturen att bli sjuk med feber och halsont, men det funkade ändå, tryckte i mig en massa tabletter typ.. Mest synd om Britta som missade lite saker för att jag låg och sov. Får göra det extra grymt för henne nästa gång istället. :)

Jobbade ett kort pass i går och nu väntar stängning hela helgen.. Inte superkul kanske, menmen. Har jag tur får jag sluta tidigare i morgon så jag kan joina de andra i stan och fira Madde som fyller 19! I och för sig kommer jag åka in även om jag stänger, men lite roligare om jag slipper göra mig i ordning på två minuter.. Frågorna är är dock; vad sjutton ska jag ha på mig OCH orkar jag handla skor i morgon innan jobbet?? Dagens I-landsproblem.

Ett annat problem är att jag börjar bli hungrig, men jag har definitivt inte energi nog för att gå ut i köket och laga mat.. Kan bero på att jag varit vaken sen sju i morse. (Eller så är jag bara lat).

Aja. Nog skrivet för idag, tror jag, kanske kommer ett inlägg till senare om jag har tråkigt. PUSS.


- Alla ser utom du.

Kommentarer
Postat av: Peter Andersson

Du är så jävla söt!

2011-11-24 @ 18:18:06
Postat av: Cicci

Oj! Tack :)

2011-11-24 @ 20:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0