Naiv.

Hej!

Har varit ledig två dagar i rad nu.. Känns helt konstigt. Kommer kännas ännu konstigare nästa vecka då det är SJU lediga dagar i rad OCH sol.. Men oj vad jag längtar. Är ordentligt trött på vädret i Sverige, vill ha värme och sol jämt och ständigt!

Tror att min nya livsönskan är att jag har pengar nog att kunna ha ett hus någonstans där det är varmt året runt, och att jag samtidigt har friheten att kunna åka dit när jag känner för det. Det hade varit något.

Tror dock att jag behöver lämna ica först och skaffa mig en bra utbildning. Svårt då jag inte har en aning om vad jag vill syssla med. Tur att jag inte har bråttom.

Så för tillfället tar jag det som det kommer och passar på att klaga lite extra på det värdelösa, kalla vädret. :)

Får förhoppningsvis sällskap inom de närmsta timmarna så jag slipper städa mer idag. Har varit så rastlös att jag till och med dammsugit lite.. Gav min syster en chock. Dessutom kan jag se golvet i mitt rum igen och jag behöver inte vara rädd för att trampa sönder något. Ganska skönt.

Japphapp. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0