Say what.

Hej!

Borde sova nu, men är inte trött för fem öre.. Vilket suger. Jobbade till tio idag och börjar hyffsat tidigt i morgon. Behöver sova! Tack och lov är det ett kort pass. Efter jobbet blir det mys med Britta på stan och sen blir det hem att sova så man orkar jobba på fredag och festa på lördag! Haha.

Blir lite halloweenfirande för min del med! Även om det egentligen redan varit är det ett gäng som ska ha fest på lördag. Vilket kommer bli najs. Har verkligen lust att släppa loss lite! Ska dessutom klä ut mig till djävul så det går nog bra..

Nä. Nu ska jag slå mig själv i huvudet med något hårt och hoppas jag återfår medvetandet innan halv åtta i morgon. Nattinatti. :)


- Man vänjer sig så fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0