Början av ingenting!

Hej. :)

Har haft en riktigt soft dag idag. Blev ett superkort pass på jobbet mellan åtta och tolv i morse. Efter det stack jag in till stan och lämnade tillbaka en klänning jag verkligen inte behövde.. Köpte istället lite tröjor och leggins som jag inte behöver.. Ni märker skillnaden va?! Är stolt över mig själv. Höll sex plagg i handen som jag verkligen ville ha, men köpte bara tre av dem.

Fyndade en najs vårjacka med för bara 150 spänn. Sjukt nöjd för har kollat in den tidigare men inte tyckt det varit värt det. Dessutom har jag träffat en massa trevliga människor idag, inga jag känner utan bara allmänt snälla människor. Alltid lika roligt!

Något som inte kommer bli lika soft som den här dagen är min helg.. Jobbar stängning fredag-söndag och är alltså inte hemma förrän vid kvart över elva alla dagarna. Inte superskoj. MEN, har jag tur får jag i alla fall sällskap på lördag kväll. Annars hade risken att bli deprmerad varit väldigt stor. Blir nog en fika i stan på lördag förmiddag innan jobbet med, om de inte ber mig jobba tidigare. Men det hoppas jag inte, var ett bra tag sedan jag träffade David och att fika är aldrig fel!

Okej, om allt blir som det ska kanske helgen inte blir helt hopplös ändå. Har jag riktigt tur är folk för trötta för att komma och handla på kvällarna så det blir lugnt och skönt på jobbet.. En kan drömma!

Syndade lite idag dock.. Drack en energidricka fastän att det inte är helg. Men var i desperat behov av en, tog mig en tupplur (idag också) men var ändå stört trött när jag vaknade igen. För tillfället är jag riktigt pigg men det kan ändras snabbt. Börjar inte förrän tre i morgon, alltså behöver jag inte stressa i säng i natt utan kan kolla på en film eller två! Awesome.

Ska nog starta den första strax.. Ska bara orka resa mig ur sängen! Puss.


- HATAR att vänta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0