Det snurrar i min skalle.

Hej.

Baksmällan börjar släppa och man känner sig nästan som en människa igen. Lovely.

Har haft tur som fått hjälp med att städa köket för det var verkligen KAOS där inne.. Lite ångest när man gick in där i morse och skulle dricka lite vatten..

Men nu ser det i alla fall städat ut, och inte så mycket tack vare mig. Två andra personer som får ta åt sig äran för det. :)

Kvällen igår blev sjukt rolig! Även om det inte blev till att festa till sju på morgonen så hade jag grymt skoj och drack precis lagom med alkohol! Alltid najs när det inte blir för mycket. Sen att jag ändå är bakis som tusan är en annan femma. Är inte rättvist att vissa kan dricka till de spyr utan någon baksmälla när jag får det av typ tre cider!

Men nu ska jag spela TP med Britta! Haaa det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0