Dum som man är!

Hejsan.

Ligger hemma i sängen och pillar lite med datorn (för ovanlighetens skull).

Har haft en okej dag på jobbet idag trots att min morgon var bajs. Vaknade vid nio med årets huvudvärk, znoosade i typ två timmar till men huvudvärken ville inte försvinna. Dock var jag tvungen och stiga upp för skulle till jobbet. Stressade arslet av mig och huvudvärken blev bara värre! Alltså ingen idealisk start på dagen..

Som tur var började det lugnt i kassan och huvudvärken gav såsmåningom med sig. Sen hade jag turen att när jag slutade lite efter åtta så skulle Jonas handla och jag fick skjuts hem! Awesome.

Intressant värre.. Har desvärre ingen annat roligt att skriva om..

Eller JO! Det har jag visst det. På lördag blir det fest och utgång. Najsigt värre. Några tjejor från jobbet (plus några andra) och jag kör middag och förfest hos mig och sedan drar vi ut och dansar. Jag är ledig på fredag så ska ta tillfället i akt och shoppa lite. Har faktiskt inte hunnit göra det än den här månaden! Illa jag vet. Ska försöka hitta något snyggt man kan ha på sig samt ett par bra festskor som fungerar fram till det att snön börjar falla. Om jag sedan också hade lyckats hitta ett par bekväma vinterstövlar hade jag varit en lycklig tjej.

Hade tänk shoppa i morgon, men fick en extra tid på jobbet jag inte kunde tacka nej till.. Måste ju sponsra mitt leverne på något vis!

Aja. Ska starta en film nu och sedan blir det till att nana eller något. Nattinatti! :D


- Frustrerad (Britta, du fattar? :p)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0