Efter regn kommer mer regn!

Hallå.

Lyckoruset är lite mer dämpat idag, men det är fortfarande kvar.

Har varit ledig och helt galet oambitiös. Har gjort absolut ingenting hela dagen.. Lagade mat till syrran och mig, that's it. Det blev inte ens speciellt bra för vi har typ ingenting hemma! Blir knäpp på det. Har käkat pasta och köttfärssås tre dagar i rad nu.

Blir jag inte inring till jobbet i morgon blir det eventuellt fika i stan sen måste jag till jobbet för att HANDLA. Underbart verkligen.. Måste köpa grönsaker för det har vi absolut ingenting av hemma, tragiskt nog.

Ska försöka städa på mitt rum så att jag kan somna senare utan allt för dåligt samvete! Haha. Annars får jag vara vaken hela natten eller något.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0