Efter regn kommer solsken!

Hej!

Trots min halvbra start på denna dag är jag nu väldigt glad. Av ingen speciell anledning egentligen, vilket gör att det hela känns så mycket bättre! Fler lyckorus bara sådär tack.

Ska snart gå och lägga mig, har inte allt för mycket ork för att skriva ett inlägg med. Ville bara dela med mig av min glädje för som det är nu räcker den till många utan att jag blir lidande av det!!

I morgon och fram till på torsdag är jag ledig vilken är okej, har sagt att jag kan jobba på onsdag om det skulle behövas så får hålla tummarna för att de ringer in mig. Lyckas på något vis alltid bränna mer pengar än vad jag borde..

Nä. Nu får det vara nog för idag. Sjukt kissinödig så kan inte alls koncentrera mig på det jag skriver. Haha. Ha det! :)

Kommentarer
Postat av: Sara Larsson

Din blogg gör mig nästan alltid glad!! Tack! :D

2011-10-11 @ 01:46:25
Postat av: Cicci

Vad glad jag blir! Alltid roligt att få andra glada! :)

2011-10-11 @ 12:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0