Myspys dag!

Hej!

Sa snart gå och nana, men tänkte lägga upp två bilder först!

Dagen har varit sjukt mysig, först med Emelie på förmiddagen, sedan med Emelie och Britta på eftermiddagen/början av kvällen och nu med Britta resten av kvällen! i har tryckt i oss Pizza och glass och jag kommer behöva träna i flera månader för att förbränna alla dessa kalorier! (Vilket jag i och för sig inte kommer att göra, haha)..

Riktigt härligt med en ledig dag och är verkligen inte sugen på att jobba onsdag-lördag.. Men men, det ger ju pengar! Som jag alltid är i STORT behov av.

Aja, här är bilderna på maten och på glassen! Se och avundas min dag. :)


God natt från Britta och mig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0