Ojdå.

Hej!


Jag har ingen aning om hur jag gjorde hej:et.. Borde nog studera min blogg lite bättre!

Råkade slumra till ett tag och är nu nyvaken. Kommer få svårt att somna om, även om kroppen skriker efter vila! Varjde del av min kropp känns som om den är gjort av bly eller något. Speciellt fötterna, mina stackars fötter!

Michal lämnade återbud så i morgon bär det av till stan ensam. Kommer förmodligen gå ganska snabbt och sen blir det hem och ta det lugnt.. Vila upp sig inför lördag typ! Kanske köper med mig sushi hem så jag slipper laga mat. Åh, ah det kommer jag nog göra, blev sugen på sushi bara jag tänkte på det!

Var och klippte mig idag efter jobbet med! Är enligt mina mått numera korthårig. Men det känns bra och det går att borsta håret utan att få tårar i ögonen. Haha. Nä, men kapade typ 10 centimeter så håret känns mycket bättre nu. Kommer nog färga det mörkbrunt i morgon eller på lördag med så får det bli höstlooken detta året.

Menmen. Får väl försöka lägga mig och sova eller något. Eller starta en bra film och äta lite mer chips? Får se om jag orkar gå ut i köket bara..

Pussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0