Omelette au Fromage.

Hallå.

Den här dagen har börjat allt annat än bra..

Vaknade en timme innnan jag skulle gå till bussen och jobbet, duschade i över en halvtimme så var tvungen att stressa arslet av mig för att inte missa bussen. Kommer upp till jobbet i god tid byter om och ska stämpla in. Då står det att jag ska jobba mellan 16-22.15. HELVETE. Går in och kollar i min kalender och mycket riktigt ska jag börja först fyra. Jag har kollat fel på veckorna och det är NÄSTA måndag jag börjar halv tolv. Så lite bitter och frustrerad på mig själv passar jag på att handla lite.

Väl hemma stekte jag mig årets godaste omelett, skojar inte, sjuukt god! Till blev det ett glas mjölk med jordgubbar i. Mumma.


Tack vare min goda omelett har jag kommit över det faktum att jag kunde sovit fram till nu istället för att stiga upp klockan tio! Haha.

Menmen. Ska lägga mig och läsa lite nu tror jag.. Var ett tag sedan jag gjorde det sist och orkar inte se på film!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0