Sooova!

Hej.

Blir bara en kort uppdatering nu för behöver verkligen sova.

I morgon blir det sjunde arbetsdagen i rad och det börjar kännas nu. Är väldigt öm i axlar och rygg och skulle kunna döda för en riktigt bra massage! Min kropp knarrar och har sig så fort jag rör mig, är värre än på en gammal tant..

MEN, ingenting kan slå ner mitt humör just nu. Inte ens alla de PUCKON som finns här runt om i världen. Och tro mig, det finns många. FÖR snart är det helg och jag är superpeppad på den och allt som den innebär.

  • Jag behöver inte gå till jobbet på TRE dagar.
  • Jag får slösa lite av de pengar jag tjänat. (Nya skor, en ny klänning och en ny frisyr ska jag köpa mig på fredag)
  • Och jag får festa med mina darlings på lördag.

Att söndag sen blir en sjukt seg dag struntar jag i. Kan ligga och sova hela dagen om jag skulle känna för det! Åh vad jag längtar. Tack och lov är det ett kort pass i morgon mellan halv nio och tre.. Funderar på om jag ska klippa mig i morgon, så slipper jag stiga upp så tidigt på fredag.. Hmm..
Ska nämligen träffa Michal då (som fyller 20 idag, grattis till honom!!) och har ingen lust att klippa mig innan vi ska träffas vid lite innan ett. Ska i alla fall bli skoj att träffa honom (läs skönt att han bär mina påsar när jag shoppar)!

Haha nä. Nu ska jag nana. Annars kommer jag aldrig komma upp i tid till i morgon.

Ha det bääst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0