That's me in the corner.

Hej!

Inte skrivit på några dagar, har helt enkelt inte orkat. Har inte hänt allt för mycket roligt att skriva om för den delen heller..

Men idag har jag varit i stan med Madde. Riktigt mysigt att gå omkring i affärer (läs att bränna pengar) och att bara snacka lite. Fick med mig en supermysig kofta hem, samt lite annat. Lyckades spendera lite mer än planerat, vilket var dumt. Min lön var allt annat än rolig och jag skulle verkligen behöva vara lite ekonomisk.. Menmen. Det ordnar sig. Tror nästa lön blir helt okej, känns som om jag jobbat hela tiden den här månaden.. Och det är fem arbetsdagar kvar innan månaden är slut! Så jag längtar till nästa lön.. Känns sådär med tanke på att det var löning idag.

Aja, ska väl försöka fixa fram lite mat eller något. Varken mamma eller Josse är hemma så är inte jättesugen på att ställa mig och laga mat. Funderar på att käka lite choklad bara, fungerade bra som frukost! Haha nä men usch, får NÄSTAN ångest när jag tänker på hur jag lever just nu. Oambitös är bara förnamnet.

Det avgör det. Ingen choklad. Ut och kolla runt i köket och se vad man lyckas hitta på. Puss så länge!


- Jag är en trasig bil..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0