Up , up and away.

Hej!

Tror glädjeruset håller i än. Går lite upp och ner men det finns där!

Blev fika med Emelie i morse sen blev det jobba mellan 16-22.15 vilket var ganska gött. Synd bara att vi var en man kort och hade köer som hade kunnat ringla sig runt jorden tre varv.. Precis sådant som får en att koppla av när man sitter i kassan. Tur i alla fall att det blev lugnare efter åtta, annars hade min kropp inte orkat. Är sjukt spänd i mina axlar och mina handleder är kaputt. :(

Menmen, skönt att få jobba idag för behöver verkligen alla pengar jag kan få. Nu är man ledig i morgon och sedan väntar jobb fredag-söndag! Rolig helg på G.. NOT!

Har inte allt för mycket planerat, men hade gärna gått på bio eller något på lördag! Så är du sugen, hör av dig! Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0