Eyo.

Hej!

Jag har inget intressant att skriva om. Jag har bara väldigt tråkigt och kan inte sova.. Alltså ligger jag i sängen och bloggar om ingenting. Har du bättre saker för dig bör du sluta läsa nu!

Idag har jag ätit mer än vad gjorde hela förra veckan sammanlagt. Fast nä. Men ändå typ. Bildligt alltså. Har i alla fall ätit ordentligt med mat. Började dagen dåligt med att inte äta frukost, men sen blev det ett konstant ätande. En ganska stor sallad, en korv, en risifrutti, x antal trattkantareller som mamma stod och stekte när jag kom hem från jobbet och sedan en hyffsat stor portion med pasta. Bortsett från det har jag även lyckats trycka i mig lite chips och har druckit en Franks.. I guess I've got my appetite back!

Nu ska jag bara få min kropp att kunna sova ordentligt med så tror jag att min vardag kan bli mer balanserad! Jippie.

* En bra stund senare *

Oj, glömde helt bort att jag börjat med ett inlägg.. Kollade klart på sista avsnittet av Glee och målade en suuuper fin bild i Paint. Multitasking liskom.


Ni kan ju försöka gissa vad jag tänkte på när jag målade bilden?! Måste ju bara säga att det är ett mästerverk.. :)

Åh scheisse. Jag har verkligen inte roligt just nu och funderar på att slå mig i huvudet riktigt hårt med hårfönen så jag däckar.. DOCK skulle jag nog ha huvudvärk hela dagen i morgon och det är jag inte sugen på. Alltså får det bii att sätta på en film och räkna får eller något. Ska sluta skriva nu för annars finns det en risk att det blir pinsamt för både dig och mig. PUSS.


- Vad ska jag göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0