How to save a life.

Hejsan.

Har aptråkigt för tillfället. Väntar bara på att klockan ska bli halv fem så jag kan sticka till jobbet.. Vilket liv va?

Fan vad jag längtar till nästa vecka. Då är det tre arbetspass och det är min lediga helg. Kommer bli underbart. Måste bara hitta på något så jag inte sitter hemma fredag-lördag för då kommer jag få spader. Det är verkligen segt att jobba varannan helg för det känns som om alla hittar på något roligt de helger man jobbar. :(

Men aja. Det ger ju pengar. Denna veckan har jag i alla fall tjänat en massa. Sex arbetsdagar över 40 arbetstimmar samt en massa OB. Alltså gör det ingenting att nästa vecka blir helt tvärt om. Bara 19 arbetstimmar och lite OB. Men det är lugnt. Känner att jag måste hinna med och ha ett liv också. Jag har liksom kunder som undrar vad jag gör på fritiden och svaret blir alltid - Vilken fritid? xD

Love life.

Nä nu ska jag sluta wajna och göra mig helt färdig så jag slipper stressa senare. Pussen.


Kunde inte bestämma mig för vilken låt så det fick bli två. :)


- How can you be so heartless?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0