I'm just a teenage dirtbag baby.

(11: någonting)

Hej och hå.

Är vaken för typ den tolfte gången idag, men nu har jag inga planer på att somna om.

De ringde från jobbet i morse vid lite över åtta och frågade om jag kunde jobba idag. Jag tackade nej, dels för att jag verkligen inte orkar och dels för att jag lovat pappa att ta emot en leverans han ska få idag. Sedan ringde jobbet igen för typ en halvtimme sedan och nu gällde det en tid i morgon. 17.00-22.15, dum som man är tackar man ja till det. Så nu blir det en sex-dagars arbetsvecka den här veckan. Vem behöver ett liv liksom??

FAST nästa vecka är jag ledig fredag-söndag och jag kommer definitivt inte tacka ja till någon tid. Känner att min skalle inte pallar det. Måste ha lite fritid med om inte jag ska flippa ut helt.

¨¨¨¨¨*¨¨¨¨¨

(13:20)

Ojoj. Fick ett samtal från pappa och var tvungen att rusa bort till huset och ta emot leveransen. Det var tur jag inte bestämde mig för att somna om!
Nu är i alla fall det fixat så nu väntar jag bara på att MIN leverans från H&M ska komma fram. Den ska komma antingen idag eller i morgon, hade varit skönt om den kom idag för måste ändå upp till Angered och handla. Förhoppningsvis följer min syster med mig och bär kassarna! Haha. :)

Tänkte lägga upp bilder på hur stökigt mitt rum är för att försöka få mig själv att städa.. Men blä! Det är nästan skämmigt, men bara nästan. Det är ju ändå bara jag som går omkring här inne.


Det ser verkligen förjävligt ut, men det är så mycket skönare att ligga i sängen och pilla lite med datorn. Har dessutom en riktigt bra film att kolla på, vet dock inte om jag sla se den nu eller om jag ska vänta med att se den till ikväll. Hmm.


Aja. Har ordbajsat färdigt för stunden och jag ber om ursäkt för alla stavfel och all skit. Har inte orkat fixa texten och jag gör massa felklick med det här tangentbordet. Men det är det enda jag har så det får duga.

Puss så länge.


- Själsvånda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0