It's True.

Hejsan hejsan.

Michal har precis åkt och nu ligger jag åter igen i min säng och försöker bestämma mig för vilken film jag ska kolla på.

Hade en riktigt dålig natt igår och kunde inte somna förrän klockan var närmare fem.. Att sedan vakna av den brutala åskan tidigt i morse gjorde inte saken bätte. Men men. Sova får man väl göra när man är död?!

Idag dagen har dock varit trevlig. Michal och jag kollade på två bra filmer och så tryckte vi i oss en massa onyttigheter. Tur att Michal (som annars bantar 24/7) var bakis idag och unnade sig lite godsaker. Haha!

Aja. Pallar inte skriva mer.. Så skriver kanske något i veckan om det händer något roligt. Puss hej.


- Att sakna någon så det gör ont.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är det du saknar??

2011-09-11 @ 21:25:27
Postat av: C

du kan prata med mig om du vill?? :-)

skickar ett sms!

2011-09-12 @ 01:15:45
Postat av: Cicci

Tack gumman! :)



2011-09-12 @ 01:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0