knäpp.

Hej! Jag är inte deppig längre! Sjukt jobbigt att vara deprimerad så bestämde mig för att bli glad igen. :) TV-snubben är här om en kvart och ger tillbaka mig min TV. (Vilket verkigen är på tiden) Även om jag kommer sakna 42" är mina ögon väldigt tacksamma för en mindre skärm! Sen när TVn är bytt är der dags att dra till jobbet för ett mördarpass på hela fem timmar.. Haha. Men det är chill. Sen ikväll kommer Michal över och kollar film med mig. Får jag tjocka mig lite idag med. (A) Ska försöka städa undan lite på rummet med så muttilainen blir glad! Oj, det tar verkligen lång tid att blogga vi mobilen så nu är TV-gubben snart här! Ha det gött. Puss. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0