Lazy.

Hej!

Hade planer på att dra in till stan och shoppa idag.. Men det har inte blivit av! Vaknade vid tolv och hade noll lust att stiga upp från min varma säng.

Efter stor ansträngning steg jag ändå upp och gjorde mig en macka, frukost ska ju tydligen vara bra?! Sedan bäddade jag ner mig igen och längre än så kom jag aldrig. Funderar på att göra något ambitiöst till middag, men tror inte jag orkar det heller.. Haha, vi har visserligen lax i frysen som man kunnat göra något gott av, typ lax i gräddsås.. Då hade i alla fall syrran blivit glad! Aja, får se vad man orkar helt enkelt.

I morgon är det jobba mellan 13-18 och på fredag är man ledig. DÅ ska jag verkligen FÖRSÖKA ta mig in till stan. Inte för att jag behöver shoppa kläder men för jag vill. Hehe..

Jag har grymt tråkigt för tillfället. Ska nog sno lite filmer från syrran och köra en hel dag/kväll med en massa klassiker. Ja, det känns bra. Så hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0