Mellan raderna.

Hejsan.

Idag har jag gjort typ ingenting. Hur gött som helst..

Hjälpte mamma lite med tvätten och så har jag duschat, väldigt ansträngande. Men man behöver sådana dagar ibland (jag oftare än vissa andra).

Är fortfarande väldigt nöjd med hur rummet blev och jag slipper skalla fönsterbrädan varje natt när jag sover! Haha. Ska bara försöka hitt spegelfästen i någon butik.. Men det verkar som om man inte kan köpa det löst. Vilket suger.

Alltså är jag för tillfället spegellös på rummet och det känns inte riktigt bra. Nu måste jag sminka mig inne på toaletten och ljuset där inte blir man helt deprimerad av. (Dagens I-landsproblem).

Ska bege mig ut på långvandring snart, för börjar bli hungrig.. Förhoppningsvis har vi något ätbart i köket!

*Ojoj*

Nu glömde jag helt bort att jag börjat skriva (igen).. Har lagat mat med syrran så snart ska vi äta! Är vrååålhungrig.

Hade egentligen ingenting mer att skriva.. Så ah, ha det bra! :D

Kommentarer
Postat av: S & G

Ceeecilia you're breaking my heart! :)

2011-09-30 @ 20:46:21
Postat av: Cicci

Haha va fan, är du Simon eller Garfunkel? ;P

2011-10-01 @ 12:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0