Någon gång kanske.

Hej!

Mår bajs just nu. Har ont i halsen och känner mig helt öm i kroppen. Har låg feber som jag hoppas går över till i morgon. Annars blir det nog inget jobb för min del.. Verkar som om Josse lyckades smitta mig ändå. Trodde jag hade klarat mig!

Jag vägrar dock vara sjuk till helgen. Aldrig i livet. För så ska det festas! Vi ska fira Att Emelie fyllt år, vilket innebär dricka, dansa och skratta en massa. Emelie peppade upp mig ordentligt på jobbet innan så är verkligen sjukt sugen på att gå ut och ha skoj på lördag. :)

Men vi får se vad som händer. Förhoppningsvis håller jag mig frisk i veckan med så jobbet blir avklarat. Har ställt klockan på halv sju i morgon så jag kan känna efter ordentligt om jag behöver stanna hemma eller om jag pallar med jobbet.

Nu ska jag sätta på en film och roa mig med Wordfeud (som jag fastnat toootalt för). Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0