När man egentligen ska göra annat.

Hellu.

Kvällen igår blev helt okej, var hemma vid halv tre och är inte det minsta bakis idag! Underbart.


Britta och jag passade på att ta lite egobilder innan vi stack ut (a) Michal var dock inte lika pepp på att vara med på bild, men han blev ganska söt ändå. ;)


Ska snart hoppa in i duschen och sedan bär det av mot jobbet halv fyra. Inte superpepp på att jobba kvällen idag, men det är i alla fall sjukt mycket bättre än att börja halv tio som Britta gjorde i morse. Fy fan. Jag hade varit en zombie på jobbet hela dagen. Måste vara åldern asså.

Åt tacos till frukost idag vilket var LOVELY. Var så jäkla hungrig att jag tryckte i mig två stycken, så nu är jag fööör mätt istället. Herregud vilket I-landsproblem....

Ett annat I-landsproblem är att min TV är fucked up. Har ringt och felanmält den men har fortfarande inte fått något besked om när fanskapet ska fixas. Sjukt irriterande. Var femte minut blir skärmen rosa/grön och det är hur jobbigt som helst. Skoj att se en film på den då liksom.

Aja, nu ska jag sluta wajna och gå och göra mig i ordning. Ser ut som världens luffare just nu och tror inte kunderna skulle uppskatta om jag såg ut så i kassan. x)

Hah! Pussen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0