Remind me.

God kväll.

Har precis gråtit ögonon ur mig. Hatkärlek till filmen Requiem for a Dream. Ingen film borde få vara så bra, men samtidigt så hemsk. Det är inte bra för stackars veklingar som jag själv.

Det absolut värsta är att jag gjorde i ordning värsta tjockisgrejorna för att trycka i mig när jag såg på filmen.. Åt lite när förtexterna rullade sen glömde jag bort skiten för filmen satte igång. Så nu står där en form med kalla nachos, och två olika skålar med dipp.. Lyckat värre.


Men jag är glad ändå! För jag är ledig i helgen och det känns för jävla bra. Dessutom kommer några mysiga tjejor hem till mig i morgon förmiddag och brunchar med mig. Myspys. Vet dock inte vad som händer mer i helgen. Är ensam hemma och det är väldigt tomt.. Får väl tvinga hit lite folk i morgon kväll. :)

Ska alldeles strax försöka lägga mig och sova. Tror desvärre att det är mission impossible. Aja.

Natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0