Slutkörd!

Hej.

Det är inte hälsosamt att städa. Det är därför jag gör det så sällan!

Idag är dock mitt rum städat och ommöblerat. Fy fan vad trött jag är nu, asjobbigt att städa verkligen, samt sjukt tråkigt. Tur att min syster lekte värsta diktatorn och sa åt mig att få tummen ur röven.

Ni har ju sett bild på mitt rum i tidigare inlägg.. Så såg det ut innan jag började.

Sen såg det ut såhär halvvägs typ.


Och slutresultatet! (ser mycket bättre ut i verkligheten dock)


Insåg precia att bilderna är tagna från varsitt håll.. Blir ju inte riktigt enkelt jämföra då.. MEN jag är nöjd i alla fall. Gött med lite förändring.

Dags att sova för det blir en lång dag i morgon. Nattinatti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0