So little but so much.

Hej.

Britta åkte hem för en stund sedan och nu ligger jag här ensam i min säng och ser på film igen! Dagen med min darling har varit riktigt mysig! Blev en stor frukost i morse och lite senare tryckte vi i oss en halv liter glass.. Sjukt gott. Vi kollade även på Bridesmaids, som visade sig vara en görskojig film. Hade polisen i filmen varit snyggare hade han verkligen varit Mr. Perfect! Löjligt värre.


Bortsett från att slappa och tjocka oss hela dagen har vi kollat lägenheter. FY FAN vad jag är sugen på att bara ha ett eget ställe. Är sjukt skönt här hemma nu då både Josse och mamma är borta över helgen.. Synd att helgen är så kort bara.

Aja. Tänker inte kolla på en snyftfilm idag i alla fall. Det orkar jag inte. Så får bli någon löjlig kärleksfilm med ett mysigt slut, hatar när det inte är mysiga slut!!

Haha. NÄ. God natt. :)


- Att en komplimang kan ge så mycket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0