SVIN.

Hej!

Ligger hemma i sängen med en hyffsat bakis Britta bredvid mig. Själv mår jag ovanligt bra, blev inte så full igår vilket känns gött idag.

Kvällen igår började hemma hos Emelie som vi firade. Sedan bar det av till Haga och efter det blev vi uppdelade så jag och Britta hamnade på Excet och Emelie och hennes kompisar hamnade på Rockbaren tror jag.  Vissa människor borde inte få dricka alkohol..

I fredags var det hemmafest hos Victor som precis fyllt 20. Sjukt roligt att träffa en massa gamla klasskompisar igen och att träffa alla de andra najsiga människorna som var där. Michal och David stack utan att säga till mig så det slutade med att jag sov över där. Var bakis till klockan var över 17 igår.. Inte mysigt någonstans. Men allt som allt var det en bra helg och jag är verkligen inte pepp på att återgå till verkligheten och jobbet i morgon.

Aja. Dags att aktivera sig lite, eller nåt. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0