This is how.

Hej.

Idag har det varit en dag typ. Inte bra och inte dålig.

Pratade med David innan och vi bestämde oss för att inte vara tillsammans mer. Känns lite ovant men tror verkligen det var för det bästa och tror David tycker likadant. Alltså no hard feelings. :)

Sitter och lyssnar på lite låtar från youtube, är tvungen att göra det för har inte pallat ladda ner spotify till den nya datorn.. Lathet.

Jag gillar verkligen Linkin Park och Nickelback! Massor. Blir alltid glad när jag hör deras låtar, även om de kanske inte alltid är de mest positiva texterna eller melodierna. Haha. Men jag är väl lite konstig antar jag.


Borde gå  ut och fixa lite mat till mig, orkar dock inte riktigt (Där kommer latheten in igen). Skulle egentligen gjort mat när jag kom hem vid halv fem, men käkade en muffins istället och glömde bort maten.. Får väl göra en megafrukost i morgon. (a)

Nä. Det får vara allt för idag, kanske uppdaterar i morgon efter jobbet. Beror på hur trött jag är. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0