Timing.

Hej!

Haft en sjukt chill dag. Hängt med Britta och kollat på Glee typ. Kan inte bli mycket bättre.

Dessutom börjar det kännas riktigt bra att vara singel. Var ganska segt i början, men antar att det är vanan som är värst.

Ska snart ut i köket och tömma diskmaskinen, tror mamma får ett superflip om jag inte gör det.. Haha och det vill vi inte! Sen ska jag bädda ner mig i sängen igen med lite tjockissaker och kolla på mer Glee. Jag förtjänar att tjocka mig lite, för har gått ner i vikt! Helt utan ansträngning.. Härligt. Nu ska man bara börja träna lite med så man inte är HELT utan muskler om ett tag. Har hört att det ska vara hälsosamt liksom?

Oh! Jag och Britta har bokat vår resa med. Vecka 46 åker vi till Egypten en vecka och chillar på saken. LOVE LIFE. Är verkligen i stort behov av att lämna Sverige en stund. Sjukt trött på det tråkiga vädret och på en massa tråkiga människor. Jag är medveten om att det inte är jättevarmt i Egypten i mitten av november, men det är varmare än Sverige, vilket är fullt tillräckligt.

Nä. Diskmaskinen väntar så det är väl lika bra att få det överstökat (JA jag är lat). Puss.

Kommentarer
Postat av: Jossan.

Jag som precis skrivit ett historiaarbete om högkulturen i egypten kan ju berätta om massor av roliga saker medans du får uppleva dem.......................................

2011-09-25 @ 22:14:42
Postat av: Cicci

Haha NEJ tack :P

Jag har redan läst om egyptisk historia..

2011-09-25 @ 22:20:45
Postat av: Jakob!

Hur säker är du på att du vill vara singel? ;)

2011-09-25 @ 22:56:29
Postat av: Cicci

Jakob vem? :P

Just nu vill jag vara singel ett tag framöver. :)

2011-09-26 @ 00:20:19
Postat av: Jossan.

Min syster dejtar inga pojkvasker som heter Jakob!



Cicci: fortfarande sur på dig. :(((

2011-09-28 @ 23:32:58
Postat av: Cicci

Du är knäpp Josse :)

2011-09-29 @ 00:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0