Tjockis.

Hejsan.

Blev till att stanna hemma idag. Vaknade i morse och halsen kändes helt svullen och febern hade stigit.

Så idag har jag sovit. Jäklar vad jag sovit. Men det behövdes för jag känner mig bättre nu och tror inte febern är speciellt hög längre. Aptiten är inte tillbaka än för halsen gör fortfarande ont, men den kommer nog snart. Åt lite fet marabou choklad till frukost och har precis käkat texasbiff från Findus.. Åt inte hela dock för det var inte speciellt gott. Man får skylla sig själv för man inte orkar laga egen mat! :)


Aja. Ska lägga mig och se andra delen av Underworld trilogin. Asså hade man haft Kate Backinsales kropp hade man dött lycklig.. Haha! nattinatti.


- Hur kan jag få dig på andra tankar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0