Vad ska man göra?

Hej.

Har egentligen inte något speciellt att skriva om. Har bara ingenting att göra. Riktigt segt faktiskt.

Sitter och lyssnar på en massa låtar på youtube, vilket i och för sig är ganska så najs. Men att bara lyssna är inte allt för ansträngande, alltså behöver resten av hjärnan stimulans. Typ i form av något roligt. Får väl sätta på en film eller något som man kan somna till.

Skulle ju varit ledig idag men blev inring i morse. Dum som man är tackade man ja. Och eftersom jag även tackade jag till att jobba i morgon blir det nio arbetsdagar i rad innan ledigt. Lätt att vara efterklok.

Dessutom är det en massa saker jag skjutit upp som som jag borde ta tag i. Desvärre är jag inte riktigt sugen på det. Alltså blir det antagligen till att skjuta upp på det ett tag till. Bra där.

Aja. Förhoppningsvis blir det en bra arbetsdag i morgon med, gick väldigt smidigt idag.

Men film sen nana! Puss.



- Leave this mess behind.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0