Halvt medvetslös..

Hellu.

Är så sinnessjukt trött att det är löjligt. Har sovit cirka tio timmar i natt och ändå var det nödvändigt med en tupplur på lite under en timme nu.. Känns sådär halvbra. Kan i och för sig bero på att jag sov lite för lite förra veckan. Somnade sent och vaknade tidigt på grund av de jävla fiskmåsarna. Alltså är det säkert bara lite kompensationssömn, irriterande ändå.

Britta är på väg till frisören nu och jag funderar allvarligt på om jag ska dra iväg till gymmet en stund.. Undrar om jag slagit i huvudet i natt eller något! Eller kanske bara ska gå ut och promenera en sväng, är faktiskt ganska gött väder ute. HMM.

Kör på en promenad, ska ändå gymma på onsdag och söndag. Lagom ambitiöst får fan räcka. Haha.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0