Hungrig!

Hejsan hallå!

Va och tränade med Britta för en timme sedan.. Har tränar mer de senaste två veckorna än jag gjort de senaste två åren innan dem. Säger visserligen inte allt för mycket, men ändå. Klapp på axeln.

Väldigt skönt faktiskt. Segt bara att jag är långt ifrån den nivå jag var på för några år sedan. Inte för att jag någonsin varit väldigt vältränad och uthållig, men nu är det pinsamt. Så målet är helt enkelt att träna bort lite av det fett som av någon konstig anledning satt sig lite vartstans på kroppen. Blir säkert bra det här. Gillar att träna, men är lite för lat för mitt eget bästa. Tur jag har Britta som kan hjälpa mig på traven.

Snart är det mat. Entrecote, potatis/morotsgratäng och någon sås till det. Fy fan vad gott. Är så hungrig att jag är illamående. Kanske borde ätit en banan efter träningen.. Lätt att vara efterklok.

Aja, fixa i ordning det sista med maten sedan kolla film med sambon! Chill.

Pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0