Blubb..

Hej igen!

Behövde verkligen den där promenaden innan. Sjukt gött att vara ute och gå i shorts! Lite kyligt när man hamnade i skuggan, men då fick man bara öka farten till man kom ut i solen igen. :)

Har precis ätit med min kära sambo. Med tanke på hur god (och fet) maten var kommer jag behöva kämpa järnet på gymmet i veckan. Hehe.. Men det är det lätt värt.

Ska snart lägga mig och kolla på någon chickflickfilm och försöka förtränga att det väntar jobb och stängning i morgon och på onsdag, innan min lediga torsdag. Fördelen med att jobba stängningar är att man tjänar mer pengar. Något jag verkligen är i behov av just nu. Så får härda ut de tre stängningar som är denna veckan.

Men. Jag upptäckte att de gjort en liten ändring i mitt schema som jag gillar. Istället för att jobba 9.30-17 på lördagar jobbar jag 10.30-18. Fortfarande tillräckligt tidigt för att man ska hinna göra något på kvällen, samtidigt som det ger mer pengar! Dessutom slipper jag vara trött som ett as varannan lördagsmorgon för jag jobbat stängning på fredagen. Woho!

Nä. Lägga sig i fosterpositon och försöka smälta all mat man tryckt i sig. (a)



- Att säga något eller att inte säga något..


Kommentarer
Postat av: N

tycker du kan ta den där promenaden med mig någon dag snart ;)

2012-04-23 @ 22:08:43
Postat av: Cicci

Haha det tycker du? Då borde du skriva ditt namn med! :)

2012-04-24 @ 23:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0