Upp innan måsarna!

Dessa jäkla fiskmåsar. Igår och i förrigår väckte de mig med sina äckliga läten, typ vid sextiden.. I morse steg jag upp före dem. HATAR dem. Funderar på att köpa ett luftgevär och öva prickskytte på asen!

I morgon kommer jag stiga upp före dem igen, dra till jobbet vid kvart i sex.. Lovely. Men i helgen vill jag kunna sova ostört till i alla fall nio, kanske får införskaffa mig öronproppar eller något. För jag lovar att jag kommer att vara en bitter människa ifall de jävlarna väcker mig tidigt den här helgen med!

Så. Nu har jag avreagerat mig lite. Dags att försöka sova. Lika bra att lägga sig i tid för en gångs skull. Blir förhoppningsvis lättare att stiga upp i morgon än vad det var i morse, fy sjutton va seg jag var. Men dagen var ganska chill, lite jävligt i mitten men sen blev det bra igen! :)

Aja, ska jag orka filmkväll i morgon kväll borde jag sova inom den närmsta halvtimmen! Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0