Weak.

Hejsan!

Min dag har varit riktigt mysig! Började med att stiga upp klockan sju och tvättade med Britta.. Kanske inte superskoj, men riktigt gött att ha det avklarat.

Sedan kom Malin hit och åt middag med mig och vi kikade på The Notebook. Lipade lite till den med.. Roligt att snacka av sig lite med. Skönt att veta att hon finns där även om vi kanske inte alltid håller kontakten så bra! Får vi bättra oss på. (Säger vi alltid och ändå blir det samma sak)

Hon åkte hem för lite mer än en timme sedan och jag har roat mig med att läsa sedan dess. Håller fortfarande på och läser Sagan om ringen.. Har gått ganska långsamt, men är najs att bara slöläsa lite emellanåt. Speciellt på vagnen till och från jobbet.

Om 24 timmar har jag precis slutat jobbet, sådär lagom uppiggande tanke, haha. Men det är lugnt, vill jobba mycket nu så får se om jag lyckas tigga till mig en tid på torsdag med. Annars blir det bara tre arbetsdagar den här veckan och det är alldeles för lite.. Skulle behöva lägga undan lite pengar på sparkontot, då jag tagit alldeles för mycket från det de senaste två månaderna. Skärpning liksom!

Men nu ska jag ta och renbädda min säng. Enda nackdelen med att ha en stor säng är att det är sjukt jobbigt att fixa så att lakanet ligger rätt! Suck.

Pussen.



- What am I missing out on?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0