Woop woop.

Det är egentligen mot mina principer att använda samma rubrik mer än en gång, men kände att den passade bra idag också.

Det dåliga humöret från igår är borta, kvar är bara lyckan av att vara ledig och inte ha några måsten över sig. Hur gött som helst.

Har varit en lagom ambitiös start på dagen. Vaknade upp till doften av nybakade (hjärtformade!) scones. Sedan postade jag iväg paketen till Tele2 (finally) och efter det skaffade jag gymkort på Sportlife tillsammans med Britta. Antar att jag alltså måste börja träna på riktigt nu. Men det blir nog bra, har lite extra fett som jag gärna blir av med.

Sen har jag hunnit med att panta och återvinna brukar och flaskor. Sjukt skabbigt! Öl och cider luktar inte gott efter ett tag.. Handlat har jag gjort med, blev en massa ekologisk skit så hoppas Britta blir glad. Fast typ all mjölk (ekologisk och vanlig) hade superkort utångsdatum på Willys. Får be min kära sambo köpa med sig det hem från jobbet sen. Är sugen på mjölk.. Antagligen bara för att jag inte har det tillgängligt för tillfället.

Som du märker skriver jag mest en massa strunt just nu, har inget vettigare för mig. Mitt rum är inte speciellt stökigt, jag har inga ärenden att ta tag i, alla räkningar är betalda, jag är inte hungrig och det är tråkigt väder ute. Klockan är bara tre, alltså en massa timmar kvar till läggdags. Vad sjutton ska jag hitta på till dess??

Bio hade varit najs, men det är svårt att hitta en dejt. Att gå själv är inte riktigt lockande heller..

Det är tur att jag har lite mänsklig kontakt att se fram emot i morgon, två dagar i rad utan något vettigt att göra blir man knäpp av.

Hmm.. Sätta sig i soffan med en bra bok (Sagan om ringen) och en stor kopp te hade inte varit fel. Kan ta tag i mitt missanpassade umgängesliv lite senare. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0