Bilder!

Som alltid hade jag det riktigt bra nere i Skåne över julen. Sen hade jag en riktigt rolig utgång i Göteborg i tisdags med! Inga bilder på utgången dock. :(
Bjuder på de från Skåne i alla fall. Ska försöka få lite bilder på nyår som jag kan lägga upp efteråt. Min nyårsklänning har kommit och jag är supernöjd med den. Lite dyr kanske, men man får unna sig liite extra ibland. 
 
 
Vi var hemma hos Therese och Håkan i söndags och värmde upp med lite god julmat. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Snygga släkten samlad! Sjukt mysig julafton. Är väldigt nöjd med alla min julklappar med. Nästa jul befinner jag mig förhoppningsvis på Nya Zeeland med pappa och syrran.. Beror på om jag lyckas samla ihop tillräckligt med pengar eller inte. Men tror det ska gå! 
 
Nu ska jag lägga mig och läsa lite och ser om det hjälper för att få mig trött. Är helt färdig i kroppen för jag sovit så dåligt de senaste tre nätterna, men hjärnan går i högvarv! Löjligt värre. Natti natti. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0