Ohoo,

Hej!
 
Har i princip inte hänt ett smack sedan senast jag skrev. Jag lever ett synnerligen händelselöst liv för tillfället. Idag har jag exempelvis bara varit i stan med Ida en snabbis och shoppat. Sen blev det att tvätta när jag kom hem igen. Måste renbädda sängen innan jag lägger mig med. Ganska värdelöst för det är tråkigt. Tråkigt som tusan. 
 
Förhoppningsvis blir veckan lite roligare från och med i morgon kanske. Ledig alla dagar förutom ondag och fredag, Känns okej med tanke på hur mycket jag kommer jobba om någon vecka. DÅ kommer ångesten att vara total. Bitterheten kommer att flöda. 
 
Varit ambitiös nog att göra en skiss på mitt schema! Så vet ni exakt vad jag kommer syssla med de närmsta fyra veckorna. 
 
 
Ser lite fullt ut, men har planer på att hinna med några fikor och annat i mellan. Annars blir det segt. Riktigt jäkla mongosegt. 
 
Baaah. Ingen idé att dra ut på tiden mer.. Måste renbädda sängen nu så jag kommer i säng. Dumt att försova sig till tandläkaren i morgon. Laga ett hål. Yay. Arg på mig själv. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0