Borsta tänderna?

HEJ!

Jag är glad idag. Fastän jag inte kan sova nu och ska jobba ett långt pass på jobbet i morgon och jag börjar tidigt.. Cp-mening men det bjuder jag på!

Är egentligen ganska hungrig, men orkar inte fixa något. Dessutom har jag redan borstat tänderna!


Så maten får vänta till morgonen.. Vilket är lika bra! Man blir ju tjock om man äter efter tio på kvällen?! Eller om man hoppas frukost, eller inte rör på sig, eller äter för mycket, eller har otur med generna.. Man blir tjock av en massa saker helt enkelt. Tur att jag har tur med generna!

Har egentligen inte så mycket vettigt att skriva. Men det brukar jag inte ha och ändå är det några stackare som följer bloggen och undrar vad jag ska publicera. Gulliga (och lite underliga) är ni! :)

Jo förresten! Anledningen till att jag är glad är att MORMOR och MORFAR kommer upp om några dagar!! Har saknat dem något enormt, så det är verkligen på tiden att de kommer på besök! Åh, nu blev jag ännu mer glad när jag tänker på det. :D

Ett annat glädjeämne är att farmor har handukar och lite smått och gott hemma hos sig hon inte vill ha.. Vilket passar mig ypperligt då handduksshopping inte är allt för roligt. Bättre att lägga pengarna på antingen mat eller möbler! Eller både och. Vilket som faller mig in typ. Dock tror jag mat vinner. Det är liksom ätbart, det är inte de flesta möbler.

Okej, inte tänka på mat nu!

Hmm.. Jag undrar hur jag ska få bort min säng till helgen.. Den kanske får plats i samma skåpbil som pappa och jag använde till soffan? Det hade varit smidigt. Men måste få bort TV-apparaterna med, och min byrå och mina flyttkartonger. Humm. Blir nog några vändor! BLÄ. Kan inte allting bara teleporteras dit så man slipper allt bök. Flytt-processen suger verkligen.

Men jag har massa bra saker jag kan tänka på och då blir jag glad och harmonisk igen. Allt kanske inte är riktigt så som jag vill, men nära nog. Alltså är det dumt att klaga. Det kommer jag ingen vart med ändå!

Fan vad jag har det bra. Egentligen.

Nästa gång jag klagar kan ni bortse från det, är säkert bara ett litet psykbryt. För just nu finns det inte många saker som kan förstöra för mig på allvar. Men om någon av de sakerna skulle ske, finns det ändå människor som har det tusen gånger sämre än vad jag har det. (Om jag är extra positiv nu gör det ingenting om jag är lite negativ en annan dag.. Logiskt.)

Nu till en annan logisk sak. Om elva timmar börjar jag jobbet och det hade varit skönt om jag fick sovit sju timmar i alla fall. Dags att lägga sig och försöka sova. Det kan ta ett tag! God natt. :*



- You make me smile.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0