The Hunger Games.

Hejsan.

Har varit löjligt seg idag. Somnade sent i går natt för jag låg och läste.. Har kommit in i en sådan period igen och har sträckläst tre böcker den här veckan. Har legat och läst största delen av idag också.

Men var lite duktig och gjorde köttbullar med potatismos! Blev ganska gott dessutom. Första gången jag gjorde köttbullar själv, så jag får väl vara nöjd.

Ska snart sova, borde egentligen redan göra det men är inte trött. Kvart över fyra ringer klockan i morgon. Livsglädjen är verkligen på topp då. Får se om man tar sig till jobbet utan att skrämma slag på alla man möter på. Lär ju liksom se ut som en jävla zombie.

Nä. Slut på det roliga. Läsa klart mitt kapitel i boken och sedan nana! Dröm sött. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0