Trött.

Hejhej.

Är helt sanslöst trött i kroppen. Har sovit till och från hela dagen, vilket verkligen har behövts. Inte smart att inte sova ordentligt på nätterna. Att sedan kombinera det med motion och alkohol gör en helt färdig.

Hade sjukt roligt igår i alla fall. Men känner att det var tur jag tog ledigt idag också! Cupen gick sådär, vi åkte ut i kvartsfinalen men det var ganska gött. Ingen som var direkt taggad på fortsatt spel vi det laget ändå! Haha.

Sen blev det till att åka hem och göra sig i ordning snabbt för att sedan dra ut och käka och dricka på Vasastan. Blev lite mycket dricka igår, men klarade mig undan baksmällan. Tror det beror på allt vatten jag drack under cupen, så innan nästa utgång blir det till att förbereda med en massa vatten då med!

Sa lite dumma saker igår med, ingenting jag inte skulle säga nykter visserligen, men hade nog uttryckt mig lite annorlunda! Dock ingen skada skedd, tror jag.. Det lär jag märka snart i så fall. :p

Fick mig ett litet ryck innan och diskade all disk och röjde undan lite i det stora sovrummet. Ska försöka flytta in där någon dag snart. Skulle liksom vara skönt att ha sina kläder i samma rum som man sover i. Får se hur mycket man hinner med i veckan. :)

Nä. Göra sig i ordning för sängen och sätta igång någon mysig film låter bra. Nattinatti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0